Jak działamy/FAQ

 

Najczęściej zadawane pytania.

1Na jak długi okres jest przyznawana pożyczka i czy możliwa jest jego zmiana w trakcie spłacania pożyczki?
Domyślnym terminem na spłacenie pożyczki jest dwanaście miesięcy. Czas ten można jednak wydłużać lub skracać bez dodatkowych opłat. Informacja na ten temat jest zapisana w umowie.
2Jaki jest czas realizacji pożyczki?
Dwa dni robocze to gwarantowany termin realizacji pożyczki.
3Kiedy otrzymam pieniądze?
Po podpisaniu umowy u notariusza pieniądze są natychmiast wpłacana na określone konto. Dzieje się to w obecności klienta.
4Jestem zadłużony w BIK, mam też nałożonego Komornika. Co powinienem zrobić?
Prosimy zadzwonić do nas od razu na numer 730 722 669. Nasza infolinia działa każdego cały rok i o każdej porze. Pomożemy. Koniecznie należy jednak przestać się zadłużać dalej poprzez korzystanie z tzw. „chwilówek”. Są to pożyczki wysokoprocentowe, a nasze i naszych klientów doświadczenie dowodzi, że prowadzą one do spirali zadłużenia. Ponieważ trudno z niej wybrnąć, lepszą metodą będzie podjęcie jednej, pewnej i bezpiecznej pożyczki, pozwalającej wyjść na prostą. To właśnie tego typu pożyczki są przez nas oferowane klientom.
5Czy osoba bezrobotna również może liczyć na udzielenie pożyczki?
Tak, jest to możliwe. Mieliśmy już takie sytuacje wielokrotnie. Zaświadczenia z miejsca pracy nie są nam potrzebne, dlatego właśnie możemy pomóc w ten sposób.
6Czy samochód może stanowić zabezpieczenie pożyczki?
Jeśli chodzi o pożyczki hipoteczne, to obowiązującą zasadą jest zabezpieczanie ich nieruchomością. Z tego powodu samochód może być jedynie dodatkowym zastawem.
7Czy za obejrzenie nieruchomości jest pobierana opłata?
Za samą wizję nieruchomości klienta nie pobieramy żadnych opłat. Sytuacja, w której znajdują się nasi klienci, jest już dostatecznie skomplikowana. Nie nakładamy więc na nich dodatkowych kosztów.
8Czy jest możliwe spotkanie i realizacja pożyczki dla osób z drugiego krańca Polski?
Owszem. Prowadzimy działalność na terenie całego kraju. Jesteśmy w stanie dojechać do każdego miejsce w Polsce.
9Czy z mieszkania będącego zabezpieczeniem pożyczki będę musiał się wymeldować?
Naturalnie, że nie. Zabezpieczenie to formalność towarzysząca udzieleniu pożyczki. Naszym celem jest pomoc klientom, a nie utrudnianie im życia.
10Co się stanie, gdy przestanę spłacać pożyczkę?
Działamy zawsze w porozumieniu z klientem i na jego korzyść. Ustalamy wspólnie wysokość rat pozwalających na dalszą spłatę należności. Opcją jest także przedłużenie umowy, a w bardzo trudnych sytuacjach wzięcie kilkumiesięcznej karencji. Zawsze znajdujemy dobre rozwiązanie.
11Co gdy po roku nie będę mógł spłacić całej kwoty pożyczki?
Ostateczny termin spłaty pożyczki można przedłużyć. Możliwe jest też rozłożenie rat w dogodniejszy sposób.
12Nie posiadam założonej Księgi Wieczystej na mojej nieruchomości. Czy stanowi to problem?
Nie jest to dla nas najmniejszy kłopot. Pożyczki trafiają od nas do osób nawet bez założonej KW. W takim wypadku albo zakładamy Księgę podczas realizacji, albo szukamy innego, dobrego dla klienta rozwiązania.
13Czy będę musiał ubezpieczyć nieruchomość?
Nie jest to kwestia, której wymagamy. Klient może jednak podjąć taką decyzję indywidualnie.
14Czy w umowie znajduje się zapis o możliwości przedłużenia umowy?
Tak. Umowa uwzględnia taką możliwość. Prawdopodobnie jako jedyni w Polsce dołączamy w umowach zapis o możliwości przedłużenia okresu trwania pożyczki.
15Jaki jest koszt połączenia z infolinią/konsultantem?
Zazwyczaj jest to 0,19 zł za minutę. Opłata jest zgodna z cennikiem operatora na połączenia lokalne.
 

Masz pytania, skontaktuj się z nami!